joepwismans.reismee.nl

op bali en in het waterpark

het was niet zo heel leuk op bali, maar het waterpark was wel leuk. Er waren heel veel glijbanen. Ik ben heel vaak van de allerhoogste gegaan. Die was heel stijl en ging heel hard.

Op Bali zijn heel veel rijstvelden. Die liggen tegen de bergen aan.we zijn daar met de auto doorheen gereden. Datvond ik best saai.

We hebben wel in hele mooie hotels geslapen. Met gave zembaden.

Gisteren zijn we naar Bangkok gevlogen. Daar blijven we de laatste paar dagen van deze vakantie. We maken nog wel een uitstapje naar Hua Hin.

groetjes Joep

Joep

Dit zal wel het laatste mailtje zijn,want jillie zitten in Bangkok.Wat weer prachtige kiekjes.Bedank mama ook.Zeer belangrijk nieuws,wonderbaarlijke knuffelvermeerdering(4 maal).Het huis wordt te klein.Ik zie jullie kleuren.Er zijn overal stiften te krijgen.Hoe mooier de reis ,hoe mooier de kleuren.Zo te zien eet de familie W. er goed van.Heb je ook echte Balinese rijst gegeten?En Thaise rijst ?bestaat die ook ?Ja Joep,jij gaat natuurlijk van de hoogste glijbaan,dat kan niet missen.Ga zo door mijn Joep en ge zult weldra spinazie eten. opa uit V.