joepwismans.reismee.nl

snorkelen op het Great Barrier Reef

We gingen met een grote zeilboot naar een eiland waar je kan snorkelen. Ik kreeg een pak aan voor de zon en tegen kwallen. er waren hele hoge goven en wout en ik gingen met ons gezicht boven een rek en toen kregen we water in ons gezicht en over onze kleren. en het water was wel koud.

gijs

snorkelen
leuk! dat doe ik ook heel vaak.
snorkelen.
groetjes gijs

aan de snorkelaar

Als ik het goed heb zitten jullie nog steeds op Australie, de naam zegt het al"Great barrier Reef".Het water is wat fris,maar jij als stoere bink moet daar toch tegen kunnen.Je moet maar zo denken:voor wat hoort wat.Misschien hebben Perrie en de blauwe ijsvogel wel gekeken.Gisteren waren we nog in B'kom en we hoorden van papa(via André)dat jullie op Bali zaten in Denpasar.Die plaats is wel wat groter dan het prachtige B'kom.Over een paar weken zit de vacantie er weer op en......weer lekker naar school.Nou Joep dat is het weer en opa gaat naar Deurne om samen met oma naar Helmond te gaan.ooooppppaaaa

0mamieke.

dat jij en wout dat water in jullie gezichten lietenplensenmet het snorkelen ,verbaasde mij ; hoe durfden jullie dat allebeiwat knap van jullie. en joep lette dan natuurlijkop woutje. en hebben jullie ook al veel gezien op bali?is het daar ook zo mooi als ik eenkeer in een boek gelezen hebheeft wout ook al veel geplakt in zijn plakboek?ik wil het graag eens zien als jullie weer thuis zijn. een dikke kus voor pien en de 2 jongens. oma

Groep 6/7

Hoi Joep,

Wij hebben weer even op je weblog gekeken en vinden je verhaal leuk!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt. We zijn blij dat je weer bijna terug komt!

Weet je al dat je naast Ties in de klas zit?

Groetjes groep 6/7 en Juf Else

Jonas

Hoi Joep wanneer kom je terug?
In ieder geval tot snel!

@Jonas

We komen woensdagavond op schiphol aan. Donderdag moeten we uitslapen van papa en mama omdat er 5 uur tijdverschil is mey Thailand. Vrijdag of maandag kom ik weer naar school. Groetjes, Joep

@Joep

Nou dan tot snel!
Maar ik blijf op je site kijken.

Groetjes Jonas