joepwismans.reismee.nl

krok

We gingen met een boot op de rivier naar kroks kijken. ik zag een grote en vier kleine kroks. En een blauwe ijsvogel.

Het zwembad is warmer dan in de bush.

Gisteren zijn we gaan wandelen door het regenwoud. Er konden grote loopvogels, casowarries, zitten maar ik heb ze niet gezien.

Ik heb ook een Perrie het vogelbekdier gezien.

Joep

ha,die Joep

de laatste paar dagen heb ik de mailtjes niet meer bekeken.Voordat opa gaat maffen wil ik op je lberichten van 29 aug. en3 sept. reageren.Je kunt intussen een winkel beginnen met 'n verkoop van knuffels:berries,orkies en roe's.Levende dieren meebrengen gaat niet zo gemakkelijk,want vogelbekdieren krokoos en possums stop je niet zomaar in je rugzak endaarbij komt,dat je het ook zeker niet mag.Nou Joep,mag je de edelstenen wel meenemen naar Nederland?Och die arme opa wil wel een saffier en/of een zirkonia,maar als jij daardoor een arme Joep wordt dan wordt mijn hebberigheid meteen tevredenheid.Het lijkt me zeer spannend om straks met trots je grote 'kapitaal' aan je klasgenoten te kunnen laten zien.Eenvoudig blijven Joep.Geniet nog met volle teugen van al het mooie dat je ook op Bali gaat zien.Dag Joep en de groeten van je opa uit V.

Hugo

Ha die Joep,

Wat is een krok? Het voetballen op school is een stuk saaier zonder jou. Tot gauw!

gijs

he joep
hoe gaat het met jou
ons huis is bijna klaar
het zijn nu echt de laaste
lootjes hoor
maar dat komt wel goed
groetjes gijs

Joris

Nou Joep, ik snap er niets meer van. Al die dieren. Ik weet eigenlijk niet wat je gezien hebt maar het zijn dieren. Toch! Julie hebben nu het grootste gedeelte van de reis achter de rug, dus het wordt aftellen geblazen. Het lekkere weer is toch fijner dan het koude Australië. Wat is eigenlijk het leukste tot nou toe?

0ma mieke.

wat een mooi werkje hebben jullie gekregen op het strand om daar naar mooie edelstenen te zoeken, edlelstenen zijn heel duur in nederland, misschien worden jullie later in nederland wel stinkend rijk , als jedie edelstenen gaan verkopen aan winkels, die dure sieraden verkopen. . de portemonnee van ons, opa en oma iuit venray. is ondertussen bijna leeg, van alle ritjes, die opa naar oma in deurne maakt, omdat oma nog steeds in het verpleeghuis is.in deurne liefs, oma mieke en

@Joris

Het is helemaal niet koud in Australie! We lopen al meer dan drie weken in een T-shirt en hemdje, want het is meestal tuiden de 22 en 28 graden met altijd zon. Alleen toen we in Cairns aankwamen regende het een beetje. Groetjes, Joep

@Oma Mieke

de edelstenen moeten eerst nog geslepen worden voordat ze echt wat waard zijn. Maar dan wil ik ze zelf houden! Ik heb ze zelf gevonden. Ik zal ze jou wel laten zien als ik weer thuis ben. Groetjes, Joep