joepwismans.reismee.nl

Olifant

We zijn vandaag om 2 uur opgehaald door een busje bij het hotel. We gingen naar een plek waar we olifant gingen rijden. Ik ging met wout en papa op olifant Tikla. De olifant liep omlaag naar de rivier en toen ging een man een foto maken. Bij het lopen voelt de olifant altijd eerst met zijn voet waar hij gaat staan en zet dan pas zijn voet neer.Ik vond het heel leuk. Joep

Nicole

Hoi Joep, ook ik vond het olifant rijden heel erg leuk. Het wiebelde wel heel en ik vond dat we best hoog zaten. Het badderen mey de olifanten in de rivier vond ik ook heel leuk, maar jij wilde liever niet zo dicht bij de olifanten komen. Het zwemmen in de Mae Nam Kwae (ofwel River Kwai) wad wel weer helemaal jouw ding.
Jammer dat we niet met een bamboevlot de rivier konden afzakken omdat de stroming te sterk was. Maar we hebben nog wel een mooie Boeddha in een grot met vleermuizen gezien.
Liefs, mama

wie uit Venray?

Ja Joep de foto's gezien,heel mooi.Ik stel het me levendig voor met z'n drietjes op het dier der dieren.Wat zal dat een heerlijk zitje zijn geweest.Zeg ook even aan je moeder ,dat ruitenwisser en richtingaangever niet zo heel ver van elkaar zitten,maar het gebruik van die handeltjes grote gevolgen kunnen hebben.Volgende keer Joep ga je maar 'ns op een tijger zitten.Ik hoor het resultaat wel.Mama maakt wel een mooi kiekje.Dag Joep.Veel lol,opa.