joepwismans.reismee.nl

wilde olifant

we gingen naar de waterval pa la u. Vijftien stappen heeft deze waterval. De vissen waren heel groot.

Op de terugweg zagen we een wilde olifant op de weg. We hebben foto's gemaakt en zijn toen langzaam langs de olifant verder gereden.

Ook zijn we nog langs een hele grote Boeddha gereden.

Tongue out

Groetjes, Joep

no.52

Ha ,die Joep,

Een wilde olifant heb ik nooit gezien.Had 'm of ze maar meegenomen,dan had ik ook nog mee kunnen genieten.
Mama en papa schrijven gezellig.

Pas op Joep straks zie je nog een wilde tijger.

OPA

opa

Proficiat Joep.Lang zal ie leven,hieperdepiep.
Wat wil je meer,slapen in een allersjieks hotel.Papa geeft door,dat je al 3 dagen koorts hebt en hij stuurt er meteen 'n paar mooie foto's bij.Denk er aan Joep,dat ziek zijn en op vakantie zijn echt niet bij elkaar passen,Beterschap man en doe iedereen de groeten.................................................OPA

Oma-Mieke

Lieve Joep
Hartelijk Gefeliciteerd met je 9de verjaardag.
Jij was 23 juli jarig en als je thuis komt in Bennekom ligt er een kaart voor jou.
Lieve groetjes van Oma-Mieke

kasper

leuke verhalen ik hoorde dat je ziek bent. Hopelijk ben je snel beter, dan kun je weer mooie vehalen schrijven voor ons.
We zien elkaar binnen twee weken. Leuk!
Groet, Kasper

Hugo

Hoi Joep,

Ik ben net terug van de vakantie met mijn vader.
Leuk om je verhalen te lezen! Koel van die olifanten.

Groetjes ook aan je vader, moeder, Pien en Wout,

Hugo en Poulien

Pascale

Hoi Joep,

We zijn je verjaardag vergeten maar bij deze, nog gefeliciteerd met je 9 e verjaardag. Hopelijk ben je niet meer ziek want dat is niet leuk op je verjaardag. Wt gaaf dat jullie zomaar een olifant onderweg tegen kwamen.
Wanner vertrekken jullie naar maleisie ? En hoe lang duurt de treinreis. Groeten Joris en Pascale Teun, Floor en Vera

Floor

Hoi Joep
Ik lees dat jullie het heel leuk hebben en gezellig.
Ben je weer helemaal beter?hey wij zijn nog bij opa en oma geweest en toen zagen wij Femke, ruth,Bart,Saar en André nog.nog veel plezier op vakantie.

Groetjes Floor

Joep

@Floor: ik ben weer helemaal beter gelukkig. Wij gaan dinsdag acht met de trein naar Maleisië. Hoe was het op Curaçao?

Joep

@Kasper: ik vind het ook leuk om jou te ontmoeten in Maleisië. Wij hebben al even naar het hotel met water park gekeken en dat lijkt me superleuk