joepwismans.reismee.nl

Koh Samui

We hebben een zwembad voor de deur van onze kamer. We kunnen de hele dag zwemmen. En de zee is heel warm en heeft golven. Met het luchtbed word je helemaal meegesleept. Dat is heel erg leuk en heel erg gaaf. Morgen gaan we naar een ander eiland, naar Koh Tao. Daar slapen we een nacht en gaan we snorkelen. Daarna gaan we naar Maleisië. Groetjes, Joep

Hugo

Wow wat luxe zo'n zwembad voor de deur!
Nee ik ga niet naar kinderdorp.
Ik ga met mama en mijn broers een weekje op vakantie.
Naar een huisje in Kijkduin.
De vakantie met mijn vader was ook leuk. We stonden op een camping bij een meer in Zwitserland. In het meer was een trampoline. leuk om zo met je te praten!

Groetjes Hugo

Kasper

Hoi Joep
Wij zitten ook op een eiland, maar dan in Maleisie. Wij hebben ook een zwembad voor de deur. Ben je al helemaal beter? Dan kunnen we goed samen spelen als we elkaar vrijdag zien. Heb je je DS wel bij je?
Groetjes Kasper

@kasper

Wij zitten op de trein naar Maleisië te wachten. En ik heb mijn DS per ongeluk in het vliegtuig laten liggen ;-) Nee hoor, grapje!
Tot vrijdag, Joep

jort

hoi joep wat ziet het er allemaal mooi uit daar. jij hebt tenminste mooi weer. kun je niet wat zon hierheen sturen. groetjes jort

@Jort

Ja het ziet er heel mooi uit hier. En bij jullie?
En jammer genoeg kan ik niet de zon naar jou sturen.

Gtoetjes Joep

Floor wismans

Hey Joep.
Een zwembad voor de deur is wel gaaf.
Zou ik ook wel willen.
Lekker dat de zee warm is dat was bij ons ook.
Leuk hè snorkelen in curaçao hebben wij het ook gedaan ik vond het heel gaaf.wij zagen ook heel veel vissen.
Hoor snel wel weer iets

Xxxx floor

@Floor

dank je voor je reactie. Het snorkelen was inderdaad heel mooi. Misschien dat we in Australie nog gaan snorkelen. Groet, Joep