joepwismans.reismee.nl

snorkeltocht Perhentian

Vandaag heb ik met een bootje op vier plaatsen gesnorkeld. Eerst zagen we koraal en vissen. Ook een nemo-vis (anemoonvis). Bij de tweede plek zag ik twee hele grote zeeschildpadden. Een schildpad was recht onder mij toen ik van de boot sprong. Ik kon ook zien dat hij naar boven ging om adem te halen. Er hingen twee vissen aan zijn buik. Bij de derde plek waren veel gekleurde vissen en mooi koraal. En op de laatste plek zag ik twee haaien. Op dit eiland zijn geen wegen en geen auto's. Je moet altijd met de boot. Het hotel heeft een groot zwembad met heel warm water. Joep

Reacties

Reacties

opa Jacques

ozze JOep,
Als ik goed ingelicht ben zitten jullie nu in Kuala Lumpur.Hier heb ik geen kaart van,maar ik weet het wel te plaatsen.Je zult je ogen wel uitgekeken hebben op al die kolossen,zeeschildpadden,orang oetan(g)s en leguanen.Het is toch geweldig om dit allemaal mee te maken.Hopelijk blijven die beelden in je koppie zitten.Het is wel heel jammer,dat je enkele dagen niet echt hebt kunnen genieten van al het mooie op je reis.
Zeg tegen mama en papa dat ik met volle teugen heb genoten van hun woorden en beelden.Waarschijnlijk ga ik morgen weer kijken in Bennekom of het huis er nog staat en een pilsje jatten uit de koelkast en ik zal het opdrinken op jou gezondheid.Dag Joep.
Groeten aan allen............opa

@opa Jacques

Hallo Opa, ik vind het leuk in Kuala Lumpur. We zijn naar de Petronas torens geweest en naar Chinatown. Daar hadden ze heel veel knuffels die ik wel wilde hebben. Vanavond om half twaalf vliegen we naar Sydney. Groet, Joep

Jort en Yvon

Wauw, dat klinkt mooi zeg dat snorkelen. Was je niet bang toen je de haai zag. groetjes jort

@Jort en Yvon

Nee, ik was niet bang voor de haaien. Ze waren niet zo groot en ze eten alleen maar kleine visjes.
Ik heb de foto gezien van jou en Hugo op de telefoon van mama. Doe de groetjes ook aan Hugo. En veel plezier op jouw feestje vrijdag. Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Joep

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!