joepwismans.reismee.nl

Sydney

3 dagen geleden zijn we aangekomen in sydney. We zijn midden in de nacht naar Australie gevlogen. Ik heb lekker geslapen in het vliegtuig.

Sydney is wel 10 keer groter dan amsterdam. Er wonen bijna 5.000.000 mensen. De stad ligt aan een hele grote haven. En er zijn wel twintig stranden. gisteren hebben we mooi gewandeld op Manly strand.

Er zijn hier ook heel veel winkels, warenhuizen en leuke restaurantjes.

Groetjes Joep

Cool

Pascale en Vera

Hee Joep, wat geweldig groot is het daar in Sydney. Je kunt vast niet in de zon liggen op het strand, een beetje koud. Maar jullie hebben natuurlijk al heel veel on gezien. Ben je weer beter? Waar had je last van?
Ga lekker genieten in Australië en we blijven je verhalen volgen. Veel liefs Pascale en Vera

Hugo

He Joep,

Welk spel ben je aan het spelen op die ene foto?
Je bent nu wel heel ver weg!
Wij gaan zo lekker zwemmen in de Vrije Slag.

Groetjes aan iedereen!

Oma-Mieke

Hallo Joep
Ik weet niet of jullie mijn mail al gekregen hebben over de Venrayse kermis. Dan schrijf ik jullie nog een keer. Ik heb op de kermis drie hele grote spekken gekocht voor jullie alle drie als je weer thuis komt in Nederland en ik jullie weer zie in Deurne.
De spekken lijken mij heel erg lekker.
Zoiets kun je niet kopen in Sydney denk ik.
Jullie schrijven zo ijverig en dat verdient een spek.
Weet je hoe ik jullie voortaan noem:De Vliegende Hollanders!
Ik wens jullie nog een hele fijne terugreis.
Groetjes vabn Oma-Mieke

Beste Joep

Een van de mooiste foto's:Joep bij een wijzerplaat met"Slow down".Leuk van je ouders,dat ook zij mij op de hoogte houden waar de familie is en wat er te gebeuren staat.Joep gaat naar Brisbane(natuurlijk niet alleen,dat begrijpen jullie konijnen ook wel),de camper in en verder naar Cairns.Weet je Joep,wat een aandacht met Wout voor de apparaten waar opa niets van begrijpt.Kun je het geduld opbrengen om mij dat eens haarfijn uit te leggen.Zullen we het maar laten met goede bedoelingen.Vorige week zijn oma en opa naar B'kom geweest.Je bed staat er nog en je kunt ook nog naar de badkamer roetsen om je tanden te poetsen.Als we ons de moeite nemen om elkaar mailtjes te sturen komt je 'boekje'voor de school wel vol.Een flinke hand van mij.............OPA uit papa's dorp

Joris

Nou Joep de foto's op de site zien er heel mooi uit. Kun je intussen al een beetje Engels? En nu maar lekker genieten van de camper en rond rijden door Australië. Is deze camper net zo mooi en groot als in Amerika.

groep 6/7 prinsenakker

Hoi Joep,

Hoe gaat het daar. Wij zijn gisteren weer begonnen met school. Het is heel gezellig in de klas, maar we missen je wel!
Vanmiddag gaan we de klas versieren.
We wensen je nog heel veel plezier in Australië en tot gauw.

groetjes van alle kinderen en juffen van groep 6/7

@groep 6/7 prinsenakker

Hallo allemaal, leuk dat jullie geschreven hebben. Ik vind het jammer dat ik niet bij het begin van het schooljaar kan zijn. Maar vanmiddag ga ik walvissen kijken en dat is ook heel leuk! Groetjes, Joep

groep 6/7

Hoi Joep,

Walvissen kijken klinkt heel erg leuk. Wij zijn jaloers op jou. Wij gaan zo de tractoren van de vlegeloptocht bekijken. Veel plezier vandaag!

groetjes van ons allemaal!

Jonas

Hoe gaat het met jou?
Vandaag zijn we naar de vlegeloptocht geweest met school.We gaan pas donderdag werken dus je hebt niet veel gemist.

groetjes van Jonas

@groep 6/7

de walvissen waren heel dichbij en zwommen onder onze boot door. Lees mijn verhaaltje hierover maar. Was de optocht leuk? Groetjes, Joep

@Jonas

Ik heb gisteren veel over walvissen geleerd. Ik kon ze bijna aanraken. Joep